A TV stúdióban a hangulat a tetőfokára hágott!

A műsorvezető a nézők felé fordult és bejelentette a következő vendéget:

-          Hölgyeim és uraim! Következő vendégünk, olyan valaki lesz, akit rossz híre ellenére, vagy ép ezért mindannyin ismerhetünk. Legalábbis állítása szerint ő ismer mindannyiunkat, és ismeri még a legtitkosabb vágyainkat is.  Állítása szerint tud mindent rólunk, és egy soha vissza nem térő ajánlattal érkezik! Kérem, fogadják nagy tapssal a bolygó egyik legrégebbi lakóját, minden rossz forrását, a Televizó, a demokrácia, a választási rendszer, rock zene, és a csokoládé kitalálóját, magát az Ördögöt!

Az ördög hófehér öltönyben, és ingben, sötétkék nyakkendővel, fehér kalappal a fején, kifogástalan eleganciával, széles mosollyal érkezik a kamerák elé. Barátságosan üdvözlik egymást a műsorvetővel, majd kényelmesen elhelyezkedik a székben és ezt mondja.

-          Kedves barátom, köszönöm a remek felvezetést, de annyit had mondjak el a korrektség kedvéért, hogy ugyan a rock zenét hozzám kötik, de nem én találtam ki és a csokoládé kitalálásának jogát a menny magának követeli.

-          Ha jól tudom ezért pereskedtek már egy ideje.

-          Igen, így van, de szerintem rövidesen vége a pernek.

-          És mik a kilátásaid?

-          Nagyon jók, elvégre a bíróságokat és az ítélkezési rendszert, a jogorvoslatot is én találtam ki.

-          Mond, te sugalltad a törvényeket is?

-          Dehogy. Ennyi hülyeséget még nekem is komoly erőfeszítésembe kerülne megalkotni. Hidd el a törvényalkotóitok, sokkal kreatívabbak nálam.  Én több ezer éves tapasztalatom ellenére néhányukhoz képest csak gyenge kezdő vagyok. néha komolyan elcsodálkozom, honnan jönnek ezek az ötletek? Nekem soha nem jutnának ilyenek az eszembe.

-          Mond az emberi jogok nyilatkozata is tőled származik.

-          Ugyan már. – mondta nevetve az ördög – Csak gondolj bele: Hány országban láttad már, hogy ténylegesen ratifikálták az emberi jogokat? Gyakorlatilag egyikben sem Ha Én találtam volna ki, akkor már mindenütt ez lenne a módi.  De mivel nem én találtam ki ... Tudod a politikusok tudtukon kívül nekem dolgoznak és sorozatosan megsértik ezeket a jogokat.  De, hogy válaszoljak a kérdésedre. Semmi közöm sem volt hozzá. Ezt az emberek találták ki.

-          Hogyhogy a neked dolgoznak a politikusok?

-          Na, jó, nem adták el nekem a lelküket, legalábbis nem mindegyik, de az én malmomra hajtják a vizet.  Ennyi átkot, a kereszténység két ezer éve alatt nem sikerült elérnem, mint amit ők hoztak össze itt a földön az elmúlt 30 évben. Csak nézz meg egy üzemanyag áremelést. Egyébként pedig elég, ha pár tanácsadó az én ügynököm.  Ezek a tanácsadók profik.

-          Nagyon rossz a híred a sajtóban.  Nem gondoltál, hogy teszel ez ellen valamit?

-          Az igazat megvallva nem igazán értem, hogy mitől lenne rossz a hírem? Nem tudom, hogy Te milyen újságokat olvasol, de a helyzet az, hogy mindet az ellenőrzésem alatt tartom. Ahogy a Tv-ket és rádiókat, és az Internetet is. Ennek köszönhetően rengeteg követőm van, hiszen csak az megy ki, amit én engedélyezek. A média remek eszköz számomra. Csak nézz meg híradót.

-          Mond, a pszichológia, és pszichiátria mennyit ártott a működésednek?

-          Tessék? – nézett az ördög elkerekedett szemekkel, ténylegesen meglepődve a kérdésen.

-          Tehát a kérdésem az, hogy a pszichológia, és pszichiátria mennyit ártott a működésednek, mennyi lelket veszítettél e tudományok miatt?

Az ördög felkacagott, és jó fél percig nevetett.

-          Ezek mind az ÉN találmányaim. Gyakorlatilag ezeknek köszönhetjük a legnagyobb arányú növekedésünket.  Tudod sokáig komoly gondot jelentett nekem, hogy a mennynek komoly serege van, itt a földön pedig papok ezrei állnak a szolgálatában és mindig levadászták az ügynökeimet. Több ezer évre volt szükségem ahhoz, hogy megtegyem a megfelelő ellenlépéseket. De most gyakorlatilag a lemaradást 100 év alatt behoztuk – hála e két „tudománynak” .  Gondolj, csak bele nekik köszönhetően ott vagyunk mindenütt.

-           Mondj egy - két példát.

- Nos, ott van az oktatás: Alig 50 év alatt sikerül tökéletesen lezüllesztenünk azt. Kicsit kombináltuk az egészségüggyel, és olyan eszközöket dolgoztunk ki, mint a diszlexia, hiperaktivitás, figyelemhiány.

- Dehát ezek komoly gondok az oktatásban. Rengeteg gyermek szenved ezektől a problémáktól. Súlyos milliárdokat áldozunk ezek kezelésére.

- Ja, persze. Mára tényleg gonddá váltak. Remek munka volt.  Sokan bedőltek nekik, de a valóság az, hogy semmi alapjuk sincs.

- Azt mondod ezek a Te találmányaid, e tudomány művelői pedig a Te ügynökeid?

-Igen, és tényleg ott vannak mindenütt. Iskolákban, óvodákban, közintézményekben, kórházakban, minisztériumokban, a hadseregben, és még a legnagyobb konkurenciánknál, az egyházakban is. – mondta nevetve.

-          G ratulálok! De mond: mit csinált erre válaszlépésnek a menny?

-          Létre hozta a közösségi oldalakat.

-          Én azt hittem, hogy ezek az oldalak a Te ötletedből származnak.

-          Nézd ezek az oldalak valahogy jobban képesek arra hogy kommunikációba hozzák az embereket, nekem ez pedig nem célom. De ettől függetlenül - személy szerint én - csak ajánlani tudom.  Sőt létrehoztam az egyik közösségi oldalon egy profilt is. Nézd meg, lájkold.  Több rajongóm van, mint bárkinek.

-          Mi a helyzet az MLM rendszerekkel?

-          -Nos, ez megint csak a menny találmánya. Szerintem remek húzás volt, az embereknek képes lett volna egy tényleg passzív jövedelmet biztosítani a legtöbb rendszer, de szerencsére a nagy hálózat építésbe a mi ügynökeink is bekapcsolódtak, és nézd meg, hol tart ma a közmegítélésben  a legtöbb rendszer. De mivel nagyon megtetszett az ötlet, szeretném megragadni a lehetőséget, hogy bejelentsem, én is elindítom saját rendszeremet.

Hangja ünnepélyesebbé vált.

-          Alig használt és használt lelkekkel kereskedünk MLM rendszerben. Mi számít alig használt, vagy használt léleknek? Nos, minden olyan lélek, aki elérte a 18., az USA-ban 21. életévét. Regisztrálj most a lelketveszek.com-on és a Te lelked már is bekerül a rendszerbe. Ha hozol magaddal 3 főt, aki regisztrál, életed végig, kapsz havi 100 dollárt!
Ne félj! Ez nem pilótajáték, mivel a pénzt én irányítom, van bőven fedezet!

-          Köszönöm, hogy elfogadta meghívásunkat, további jó munkát kívánok…- majd büszkeségtől elfulló hangon hozzátette -  főnök!

Szerző: Angel Wing  2012.03.04. 12:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://angelwrite.blog.hu/api/trackback/id/tr754287942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása