Ezt jó 15 éve írtam, még a kollégiumban, kb 10 perc alatt.

Jönnek a rémek, magasan az égen,
Én is onnan jöttem,
Nem is olyan régen.
Már előtted éltem,
És mindig féltem,
Hiába vagyok Ördög és Isten.
Kicsit vagyok gonosz és kicsit vagyok jó,
Kicsit vagyok ember és alig halandó.
Gondolataimban fő egy új világ,
Pedig nekem semmim, semmim sincs már.
Bukott Isten vagyok, lelkek gyermeke,
Emberi árnyak torz vetülete.
Monoton az élet, de ettől nem félek,
Hálni járnak belém, jó egy tucat lélek.
Gondolkodni minek, ha tudok minden titkot,
Formát öntök és alakot bontok.
Hiába mondom, hogy itt vagyok,
Ha az osztó nem ad új lapot.
Nincs értelme a szavaknak,
Mikor a süketek a zaj felé haladnak.
Hiába mondom, hogy itt vagyok,
Ha bukott Isten vagyok.

 

Szerző: Angel Wing  2012.03.31. 08:31 Szólj hozzá!

Címkék: isten ördög gonosz lelkek

A bejegyzés trackback címe:

https://angelwrite.blog.hu/api/trackback/id/tr264351523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása